My August Wishlist


Hoi iedereen,
Vandaag gaat de artikel over mijn wishlist van Augustus. Ik heb al deze spullen verzameld van verschillende winkels in een collage. Ik verwacht niet dat ik al deze spullen kan kopen, maar ik kan altijd hopen toch? Misschien krijg je wel inspiratie van dit, wie weet...
Ik vind deze sneakers echt super leuk, ik denk dat ze heel makkelijk te combineren zijn met outfits. En ze hebben nu 20% korting op Zalando!
Ik vind borduursels op kleding echt leuk. Ik heb echt een nieuwe denim jacket nodig, het liefts een beetje oversized.
Ik denk dat iedereen wel weet wat een beauty blender is. Zo niet, het is een spons voor het blenden van bijv. je foundation of concealer. Ik zou graag deze spons willen gebruiken voor concealer. Ik ben misschien een beetje laat met de trend, misschien test ik eerst een goedkopere dupe, want het is wel prijzig. Ik heb gehoord dat de real techniques sponge ook goed werkt, en die is goedkoper.
Het moeilijkste wat er is, is om dé perfecte broek te vinden. Ik heb het nog niet gevonden, ik heb een nieuwe broek nodig en deze van de Monki ziet er leuk uit.
Ik heb nieuwe sportkleding nodig, misschien motiveert het me wel om echt te gaan sporten in de zomervakantie lol.



  • Denim rok Zwart - H&M € 29,99 https://goo.gl/mEqYS


  • Ik vind deze trend erg leuk. Vroeger droeg ik dit soort rokjes. Ik heb het liefst een denim rokje, zwart of blauw.

    Hoped you liked it! :-)

    See you,
    Viv.


    Reacties